Jak perfekcyjnie zrobić loda.

Ostatnio liczba oglądanych przeze mnie komedii romantycznych jest przerażająca. Góruje w nich seks, namiętność, nagość i (czasami) prawdziwa miłość. W książkach, które dotąd zdążyłam przeczytać też tego nie brakuje. Nadmiar tego wszystkiego zainspirował mnie do napisania tego posta. Mam dobrą wiadomość. Ludzie to banalnie proste!

 Wbrew pozorom nie jest to jakoś bardzo skomplikowane. Nie zliczę ile razy słyszałam „bo nie wiem jak się do tego zabrać.” Mówiąc szczerze, do wczoraj też uważałam to za mega trudny i skomplikowany proces. Czułam napięcie i niepewność czy wyjdzie tak jak to sobie zaplanowałam. Czy wyimaginowany obraz w mojej głowie stanie się rzeczywistością i zadowoli pożądane osoby. Czy będzie wyglądać tak jak w tych wszystkich filmach? Dla urozmaicenia, aby nie było nudno, aby było więcej roboty, aby lepsze wrażenie było.. można użyć dosłownie wszystkiego. Od truskawek, bananów po czekoladę! Nie skąpcie sobie niczego! Gdy już zgromadzicie wszystko czego pragniecie… wrzućcie wszystko do blendera. Potem rozlejcie do małych pojemniczków i włóżcie do zamrażalnika. oo! Nawet na sam koniec możecie użyć bitej śmietany. Takiego rarytasu także nie odpuszczajcie. Poczęstujcie każdego w zasięgu wzroku. Niech poczuję tę rozkosz.


Tak..też w tej chwili poczytałabym coś sprośnego zboczuchu… Chyba cię lubię 😉 

Skomentuj

