LIBSTER BLOG AWARD! -Wypromujmy się!

Nominował mnie: mindarchitekt.blogspot.com , za co oczywiście bardzo dziękuję. 😉 Libster Blog Award – co to takiego? Mini akcja mająca na celu promocję mniejszych blogów, które nie miały jeszcze większej szansy na zaistnienie w blogosferze. Na czym polega?
Każdy nominowany ma za zadanie odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominującego. Kolejnym krokiem jest wymyślenie własnych 11 pytań i wyznaczyć kolejnych 11 osób do działania, które odpowiedzą na twoje pytania. Całość się powtarza i powtarza. Zapraszam do udziału! Kto wie, może odkryjemy coś naprawdę interesującego! 😉
Mój nominator zadał mi następujące pytania:
1. Co chcesz zmienić w swoim życiu? 
Hmm.. Szczerze? Jest wiele takich rzeczy. Jednak najbardziej z nich (tak mi się przynajmniej wydaje) podejście do otaczającego świata, ludzi. Chcę być bardziej otwarta na wszystko co oferuje mi los.
2.Czy jesteś szczęśliwy? 
Nie powiem, że na 100%. Ten, kto może tak odpowiedzieć jest naprawdę ogromnych szczęściarzem. Ale tak. Wydaje mi się, że ogólnie rzecz biorąc w pewien sposób mam szczęście, że jestem tym kim jestem.
3.Jaką chcesz zyskać popularność po przez powadzenie bloga?
To dość trudne. Nie ukrywam, że chcę, aby ludzie mnie czytali i obserwowali. W jakiś sposób chcę zaistnieć w świecie blogowania, jednak nie jestem pewna na jak dużą skalę, aczkolwiek chyba na dużą;)
4.Jaka śmieszna sytuacja cie dziś spotkała?
Nie wiem czy to śmieszna sytuacja czy może bardziej przykra, ale.. idąc na pasy, naprzeciw mnie szła pewna pani chcąca zrobić balona z gumy. Mimo chęci, nie do końca jej się to udało i tuż po szybkim pęknięciu balona, guma wypadła na jej stopy.
5.Masz  dwa miliony. Co robisz z kasą?
Przede wszystkim chyba wspomagam rodziców finansowo, potem idę na zakupy i szaleję (o czym od bardzo dawna marzę) , a na koniec to co zostanie, a na pewno całkiem sporo, oddaję na schroniska;)
6.Czy chcesz skoczyć ze spadochronem?
Co za pytanie! Oczywiście, że tak! Uwielbiam dreszczyk emocji 😀
7.Czy chcesz zostać aktorem/aktorką?
Kiedyś chciałam.. teraz nie jestem pewna czy się do tego nadaję.
8.Co trzeba robić by stać się twoim przyjacielem/przyjaciółka?
Na to nie da się jakoś konkretnie odpowiedzieć. NIC I WSZYSTKO. Przede wszystkim BYĆ. Mimo to, uważam, że nie da się wskazać na kogoś palcem i powiedzieć: „On jest moim przyjacielem bo zrobił to, to i to. ” Życie decyduje kto nim zostaje, a kto nie. Sytuacje życiowe.
9.Uśmiechasz się do nieznajomych?
Zaskakujące, ale z każdym dniem coraz częściej 😀
10.Co spowodowało, że powstał twój blog?
Wydaje mi się, że głównym powodem jest chęć pisania, większego rozwoju, ale nie ukrywam, iż też zaistnienia w świecie internetu. 😉
11.Jaki jest twój ulubiony cytat?
„Żyj tak, jakby jutra miało nie być”
„- Na pustyni jest się trochę samotnym.
– Równie samotnym jest się wśród ludzi.”
„To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.”

MOJE PYTANIA:
1.Gdzie uciekasz/ co robisz, gdy masz dość świata i pragniesz odrobiny samotności?
2. Istnieje coś, za co gotów byłbyś oddać życie? (Jeśli tak, co to takiego.)
3.Jakim typem człowieka jesteś? Dlaczego?
4.Co chcesz osiągnąć pisząc blog?
5. Jaka jest najbardziej wartościowa książka, jaką kiedykolwiek przeczytałeś?
6.Jaki jest twój stosunek do homoseksualistów?
7.Co czyni cię wyjątkowym/niepowtarzalnym?
8.Potrafisz docenić otaczające cię piękno?
9.Czego najbardziej pragniesz w życiu?
10.Jak często uciekasz w świat marzeń?
11.Gdybyś wpadła w niechcianą ciążę, posunęłabyś się do aborcji? / (w przypadku f
aceta) Zachęcałbyś czy zniechęcał swoją dziewczynę do aborcji?

Skomentuj

