New beginning.

   Zawsze ma problem z napisaniem pierwszego postu. Próbuję wystukać na klawiaturze sensowne zdanie i nie wychodzi mi to. Trudność. Trudność. Trudność. Nie chcę Was zanudzać moją biografią, bo po co? Zaczęlibyście ziewać po pierwszym akapicie. Jeśli kiedykolwiek zaciekawi was moja osoba, zajrzyjcie do zakładki. Jednak istnieje rzecz (jedna jedyna), która powinna znaleźć się w tym first post.

  • Dlaczego.
         Blogów miałam już kilka. Bywały i lepsze, jak i te gorsze. Zaczynały się z różnych przyczyn, jednak ten sam powód je kończył. Brak wytrwałości. To choroba, która doskwiera mi od wielu lat. Mogłabym dalej akceptować ją taką, jaka jest, mimo to, dziś nadszedł dzień przeciwstawienia się. Pisząc dla Was (zakładając, że będę miała jakiś czytelników), w pewien sposób chcę zaistnieć w świecie. Stworzyć coś większego, własnego. Nauczyć się większej oryginalności, uporządkować swój światopogląd i rozruszać nieco pióro. Mam nadzieję, że spełnię zarówno Wasze jak i swoje oczekiwania. 
    Do następnego postu.
    Besos  😉 


Skomentuj

